>Sultanlarım Size Bir Ruh Esintisi Hazırladım :)

>Eveeeet… Nostaljik bir potpori ile oturumumuzu açıyorum, hayırlı uğurlu olsun🙂 Mavi boncuklu havlu kenarı, ben Kastamonu’da çalışırken Birsen isminde bir arkadaşımın hediyesiydi. Severek kullanıyorum… Hemen yanındaki lif serbest bir çalışmam olup, modelini hiçbiryerden almadım. Zaten onu yaptığım dönemlerde internet diye bir şey yoktu galiba:) Tamamen uydurma yani🙂 Fincanımı rafa astım, hemen yanında en sevdiğim Yiğit Özgür kupam duruyor. En sonda da dolap içi dantelim:))) Ben ördüm..Onun üçlüsü falan da vardı… Bulursam eklerim, aslında diğer dantelleri de eklicem ama bakalım ne zaman, ütüleri yok ve canım ütü yapmak istemiyor:)

 Bi yaşıma daha girdim in yaptığı bebek bezi çantalarından ben de bir tane yaptım, bakalım hangi tospağaya kısmet olacak.. Aklıma bir fıstık geliyor…Hayırlısı:)

 Yeni birşey deneyeyim dedim.. Aşağıda birkaç bişey var bakalım beğenecek misiniz…:) İçimden bunları birleştirip yatak örtüsü yapmak geliyor.. Ama kullanmadığım için vazgeçiyorum…

Herkese iyi geceler… :=) Ruh esintinizi beğenmişinizdir inşallah :=)) Ay ben taktım bu Muhteşem Yüzyıl’a … :))) Her hafta izliycem favori dizim bundan sonra.  Hürreeeeem Allah seni davul etsin hahahha:))

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Sultanlarım Size Bir Ruh Esintisi Hazırladım :)

  1. >evet, ben de birden kendimi sülüman gibi hissettim nedense ruh esintisi filan🙂 şaka bi yana çok güzel olmuşlar, yatak örtüsü cidden olur hem de ne güsel durur🙂 kocaman sevgiler🙂

  2. Narsistanbul says:

    >Çok ibretlik bir dizi bence:) severek izliyorum, hele Sülümaaan, GÜLnihal falan diye çemkirince gidip saçını başını yolasım geliyor, böyle yastıkları ısırıyorum evde:)

  3. Özlem says:

    >Dur bakalım sonumuz ne olacak diziyle:)Blogda çekiliş vaaaaaarr..Ay ben de eksik kalmiim dimi:)

  4. ozlem says:

    buradan ulaşmak zorunda kaldım şekerim..
    bütün bunları taşıdın mı? nasıl?

Leave a Reply

