>Kumaştan Fincanlar…

>Ar-ge çalışmmaları sürüyor, henüz anlayabilmiş değilim. İnternette de yapımıyla ilgili bir şey bulamadım. Bilen arkadaşım varsa yardımlarını beklerim. Evdeki bir fincandan kalıp çıkarmaya çalıştım ama düzgün bir netice çıkıp çıkmayacağından emin değilim…
Yapmak istediğim şey şunun gibi birşey:

 Daha önce de vermiştim linkini,
www.patchworkpottery.blogspot.com adresinde bu ve bunun gibi çok hoş şeyler bulabilirsiniz.

Edit: Eveeeeet ben geldim, işte deneme fincanım 12 li bir takım yaparsam biraz daha düzeltirim galiba:)

Çok gelişigüzel yaptım, sadece nası lyapıldığını anlamaya çalıştım. pembe kumaşın üstüne bir tane tatlı tabağı koydum ve yuvarlak şekilde kestim. Biraz daha çalışayım düzgün bir kalıp çıkarabilirsem onu yayınlarım.altındaki yuvarlak ve sap kısmında gri eşofman altı dokusunda bir kumaşı şerit kestim ve çekip sündürdüm. ip gibi oldu, etrafına da kumaşı sarıp elde diktim. bence olacak gibi…

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to >Kumaştan Fincanlar…

  1. >Şimdi öncelikle elinize sağlık demek istiyorum bu güzel fikir projesinde göstermiş olduğunuz emek ve çalışma için. Daha güzellerini tez zamanda yapar buraya koyarsınız inşallah.Ancak benim şöyle bir sorum olacak. Bunda içilen kahvenin hatrı olur mu? Olursa kaç sene olur? Ayrıca bunu bir cam fincanın etrafına kaplama olarak yapsan da daha efektif olsa değil mi? Neticede cam sağlık demektir..

  2. Narsistanbul says:

    >Sayın okurum.. :)Bununla kahve içmek biraz zor olabilir çünkü kumaşın emiş gücü çok yüksek. Çok çok kahveye bandırılıp yenebilir, onu da herkes yapamaz ama senden ümitliyim. Bunları rafa-vitrine diziyorsun (tabi ilk resimdekileri:) çok hoş bir aksesuar oluyor evde. çok heveslendim sayın okurum, mutlaka yapmak isterim bunu. dün gece bile rüyamda bunu nasıl daha kolay yaparım diye düşüncelere daldım. Acaba alt kısmını dikmesem de yapıştırsam mı? daha mı düzgün duru? Fincanı taştan oyarlar, içine bade koyarlar sayın okurum.. darısı size diyorum:)

  3. >Bence sen bunun içini dışını birleşik olarak beş altı havuç diliminde yap sapını tabağını yapıştır bırak. Ama düğmeyi dikişi saklamak için arkadaş iyi düşünmüş. Sende düğme veya benzeri bir süs malzemesi kullanabilirsin. Ufak taşlar, ne bileyim kuş figürleri vs. Bu arada fincana bade değilde ceviz koysaydın süper olurdu. Bir tadımlık ikram ederdik insanlara..

  4. Narsistanbul says:

    >Bence sen bunun içini dışını birleşik olarak beş altı havuç diliminde yap sapını tabağını yapıştır bırak.??Bu ne demek arkadaşım? gerisini anladım gene içindeki valentinoyu gözlerinden pörtletmişsin.. tadımlık cevizi hangi insanlara ikram ediyoruz? insan derken? :))

  5. >Efenim tabağı yaparken gövdeyi tek seferden mi yapıyorsun yoksa hazırladığın parçaları mı birleştiriyorsun? Havuç dilimi tatlısı gibi şekilde hazırlanmış parçaları birbirine tutturmaktan bahsediyorum. Senin yaptığının dışı tutuyor da iç kısmını tek seferde yapmışsın sanki..Şimdi hangi Valentinodan bahsediyorsun bilemedim. Valentino Rossi ise hayatımda hiç motora binmedim ama çok pis NFS oynarım orası ayrı..İnsan var, insan var sende haklısın. Aşk kadını insanlara ceviz vermemeli mesela. ASlında cevizi yavanda vermemeli. Şöyle bir kabak tatlısı üstünde vereceksin kii…

  6. Narsistanbul says:

    >Tabağı henüz yapmadım güzel kardeşim.. Bugün işe gitmemiş olmamdan dolayı bir tane çantaya başladım, gidişat iyi.. moda markası olan valentinodan bahsediyorum motorlarla işim olmaz canım kardeşim:)

  7. >Bence çok tatlı olmuşlar.İlk deneme de olsa gayet başarılı:)))

  8. Narsistanbul says:

    >Teşekkür ederim, başarılı gibi görünnen şeyler belki de başarısızdır, başarısız olan şeyler belki de aslında bir başarıdır… olamaz mı dimi:)

  9. Nedret says:

    >Dantelleri acilen yayınlamanı beklerim:))Öyle çok blog almışım ki izlemeye, seni kaçırmışım hep. Şimdi daldım, çıkamadım. Süper aplikeler yapmışsın.Ancak bu sonuncusu için rüyalarını zorlama derim. Bir tane yap koy vitrinine. 12 tane için telef etme kendini:))) Sevgiler.

  10. Narsistanbul says:

    >Dantellerin iki üç tanesini yayınlamayı düşünüyorum ama internette problem var açılmıyor sayfa… Bakalım yorumum gidecek mi?🙂

Leave a Reply

