>Eski kotumu DOĞRAMADIM! :)

>Attention please!…
 Aşağıdaki çantanın yapım aşamalarında hiçbir kot pantolon zarar görmemiştir. Hiçbir kıyafet denek olarak kullanılmamıştır:=)))
 Sevgili Bi yaşıma daha girdim in annesinin yaptığı geri dönüşüm projesini ben geri dönüşümsüz deniyorum. Dün gecenin bilmem kaçında (00:53) yattım. Yapacak o kadar çok işim var ki.. Eşim de memlekete gitti 2 günlüğüne, bu gece inşallah gelecek, hazır o yokken bir dalmışım ki işlere üf! kaç tane hediye kılıfı diktim bilmiyorum, kumaşları ayırdım, küçük parçaları (istemeye istemeye) atmak zorunda kaldım. Kumaş küçücük bile olsa onunla yapılabilecek bişey olduğunu bildiğim için atarken zorlanıyorum, ama atmadığım zaman da odada kafam çok karışıyor…ikilemdeyim… şimdilik 1 dene fotoğraf koyuyorum, devamı bitince:=) Sonracıma yerdeki örtüleri silkeledim, yerleri sildim, makinamın tozunu aldım, yağladım biberledim…İyi iş gördüm adam vurdum, yol kestim, haraç aldım…Alnımın teriyle kazandım:))))

 Dün yaptığım 3 adet fermuar :=)

Muhabbet kuşları🙂
Çantalarım🙂 O kadar çok emek var ki şu resimde,insan bakınca böyle mutlu oluyor:)
Bugün yine işler hiç bitmedi…Pek keyfim yoktu, ofiste herkesin bir derdi var. Kiminin annesi, kiminin babası rahatsız…Allah bütün hastalara şifa versin…

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to >Eski kotumu DOĞRAMADIM! :)

  1. Gök says:

    >fermuarlar cok güzel olmuş🙂

  2. Narsistanbul says:

    >teşekkürler şekercim:)

  3. >yaa evet küçük kumaşları atamama derdi bende de var:D bir hurca koyuyorum parçaları belki lazım olur diye ama lazım olunca hiç orda aramak gelmiyor aklıma:))

Leave a Reply

