>Dekolte giyen kadın tacize uğrarsa, suçun yarısı kendindedir…

>  Az önce haberlerde izledim… Bi tane öğretim üyesi, Selçuk Üniversitesinden…Başlık başına geçmiş adamın, kadınlar ayaklanmış, istediğimizi giyeriz, Gi-Ye-Riz! Geçen gün de tecavüzcüler hadım edilsin’i desteklediğimde ona da karşı çıkmıştınız, derdiniz ne arkadaşım sizin? Neyin peşindesiniz? :)))
  Adamın ne dediğini kimse anlamak istemiyor… Adam, tacizi-tecavüzü haklı falan görmüyor orda. Düşün bir kısım kadın milleti geziniyor ortalarda,mini etekli, oraların orası- buraların burası fora… bunu gören erkek cinsinden bir kısım doğaları gereği bana ne bende isterim bundan diyor…( der yani, demez diyene oha derim) sonra o bir kısmın yine bir kısmı iyi ihtimalle ‘aranan’ kadını, kötü ihtimalle de o taraklarda bezi olmayan zavallı bir kadını ya taciz ediyor, ya ona tecavüz ediyor.. hatta öldürüyor…
  Düşünün, neden süsleniyoruz? güzel görünmek, beğenilmek için.. Kimin beğeneceğini seçemezsin, seçemezsin yavrum seçtirtmezler, üzerler seni hırpalarlar…Örselenirsin…Sen beğen, sen beğenme diyemezsin, facebook sayfasında BEĞEN butonu değil bu, kırarlar adamı :)) Hayır tehlikenin farkında değil misiniz? :)))Tacizci abi gelir, bana ne ben de beğendim derse napıcan? Üstelik adamın beğenisini gösterme şekli bir hayli değişik, adam insan değil bi kere… Allah muhafaza!
  Dişiliğini değil kişiliğini ortaya koymalı kadın. Sadece kadın olmamalı kadın.. Sadece kadın olmakla yetinen kadına, sadece kadın gibi davranırlar… Yanlışsam yanlışsın deyin karrdeşim? :=)
  Hadi yine iyisiniz konuyu bir karikatürle bağlıyorum, Mevra seni yuvadan şu şekilde uçurmak istiyorum:

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to >Dekolte giyen kadın tacize uğrarsa, suçun yarısı kendindedir…

  1. Nar Agaci says:

    >Şu karikatürden bile beni çıkardın ya :))))Sanırım ipi kesmek isteyen de annemle sen oluyorsunuz.:DDDDuçmaaaam uçurtamazlar

Leave a Reply

