>2 saatlik hizmet raporum :)

>Önceki postun devamıdır, görmediysek lütfen geriye doğru ilerleyelim..:)Arka kapıdan binen arkadaşlar akbilleri elden ele uzatalım lütfen…:)Şimdi çanta yapıpımıza devam ediyoruk:  İlk resimde de gördüğünüz gibi kotlarımızı bir güzel rendeliyoruz:)) Şaka yapmıyorum, bi keresinde televizyonda yılmaz morgül anlatmıştı, kotlarını hafiften delip rendeliyormuş saçaklı görünsün diye… Taşlanmış kot yerine böyle yıpratın kotlarınızı, eğer illa eskimiş kot giymek istiyorsanız, geri dönüşümcü arkadaşlarla yeni kot-eski kot takası işine girin. Karlı bir alışveriş olur sizin açınızdan bence, mutlaka deneyin:) Bir de kot taşlama işinde çalışan insanların yakalandığı hastalık berbat bişey, geçen gün bir hasta vardı akciğer nakli gerekiyormuş ve ssk 40000 TL istemiş hastadan.. Adam zaten kot taşlama işinde çalışmış nerden bulsun o parayı:( Neyse konumuza dönüyoruz, işte ben de rendeledim kotu, taşlama vs rendeleme.. Başkaca sözüm yoktur hekim beyim…

 Rendenin şu yüzünü kullandım:

 Sonrada ön yüz ve arka yüz şu şekilde bişey çıktı:

 Arkası yarın… En heyecanlı yerinde kesiyorum:)
 Şu kedicikleri de satanist bir arkadaşıma kestirttim:))) Hahah:) Allah korusun çoluğumu çocuğumu tütütü:) Şaka yau kendim kestim, kim kesiverecek bana kedi falan! Yalnızım ben kimim kimsem yok😛

 Bugün işyeri gene pek datsız duzsuzdu… Akşamı zor ettim, çay iç kahve iç o da bir yere kadar! bugün kış çayı götürüp ondan içtim…Yine de içim açılmadı!
Bir postumuzun daha sonuna gelmişken, hepinizi ayrı ayrı selamlar saygılarımı sunarım:=)

Edit: emeksensin e tıklayarak evde fotoğraf stüdyosu nasıl kurulur öğrenebilirsiniz, ben beğendim. Gayet güzel ve uygulanabilir… Püf noktaları verilmiş, daha net ve güzel fotoğraflar için.

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to >2 saatlik hizmet raporum :)

  1. Bahar YORGUN says:

    >Sizin ofis sanırım tüm dertlilerin mekanı olmuş :)) Birbirinize bakıp bakıp içiniz kararıyor :)Şimdi benim aklıma takılan konu o kadar kedi bir balık ve bir kuşu nasıl paylaşacak? Hümanist açıdan yaklaşırsak o balık ve kuş bu kadar kedinin elinden kurtulmayı nasıl başaracak???

  2. Narsistanbul says:

    >Hayır ablası, benim kedilerim çok akıllıdır. O sevmek için pati atıyor başka bir amacı yok:=) Yerim ben onun patisini :))) Sabah çocuğun biri çöpe sulu bişeyler döktü böyle iğrenç aynı anda içerden de bir kedicik fırladı:) Sinir olmuş ama gözünden belli, silkelendi falan! Yerim seni dedim:) Bizim sokağın kedilerini tanıyorum, bi tanesi var aynı ekmek teknesindeki 'Kirli'… Adam leş gibi yaaa, nerde dolaşıyorsun yavrum diyorum.. Mesela başka 2 kedi var kardeş bunlar, ikisi de bembeyaz.Biri insancıl, yaklaşır sana, biri kaçar, sevdirtmez kendini. Kediler aynı insnalar gibi, çeşit çeşitler:)

  3. morinek says:

    >kot eskitme yöntemi baya çekici denemek lazım bu arada o kedicikleri yerim ben çok sevimliler şu kotların bitmiş halini merakla beklemekteyim

  4. >:)) ben de kedi kestim geçen gün :))kot çanta güzel ilerliyor hadi bakalım kolay gelsin sonuç yakın görünüyor;)

  5. Narsistanbul says:

    >canilikte üstümüze yok yani:=) kot çantanın arka yüzünü hem yeni birşey denemiş olmak için, hem de vakit darlığından gelişigüzel şeritlerle falan yaptım:) uydurukçunun önde gideniyim:)bu akşam çanta biter diyemiyorum çünkü pfaff beyefendiye güvenemiyorum. adam dikmem dedimi dikmiyor:) o da iyice şahsiyet kazandı yani, oldu olacak isim de vereyim… ne olsun? Geçen gün muhteşem yüzyılı seyrettim, komedi dizisi olarak gayet başarılı… Hele estetikli padişah annesi hafsa sultana bayılıyorum. Allah sizin cezanızı vvermesin!:) O hürrem ne gıcık şey ya:) Ayyy dinlenip dinlenip dövülmesi gereken bir tip:) Tarihten tamamen kopmamak için de kanuni arada 'yau bu rodosu alan akdenizi de alır' diyor… Tey tey tey:)))

  6. >makinenin isminden konuyu kanuniye hürreme nasıl bağladın yaa:)) başım döndü😀 makinenin ismi sülüman mı olacak diye bekledim ciddi ciddi:))

  7. Narsistanbul says:

    >aaa bi dakka makinamın adını vermeden sonlandırmışım konuyu:)Tabi aynı anda çalışınca beynim error verdi tabi. Şimdi biz türkler hürreme gıcığız ya, onun baş düşmanı pargalı ibrahim paşanın adını makinama vermek istiyorum. Senin adın pargalı ,senin adın pargalı, senin adın pargalı :DDDD bu arada Pargalı dimi doğru yazdım:) Kanuni nin adını odama vereyim ben, dikiş odamın adı aslında Laura Ashley odası :))) ama değiştirmem herhengi bir tüzüğe bağlı değil, canımın istemesi yeterli:) Ama koskoca Kanuni'yi hobi odasına isim veremem… Ay napsam, bilemedim ben onu:)

  8. Narsistanbul says:

    >Bu arada geçenlerde kaftanlar kesmiştim, ama napsam bilemedim… Kaftan figürüne bayınıyorum:)

  9. Narsistanbul says:

    >Aaa bu Pargalı İbrahim hasodabaşıydı dimi:=) VaY BEEE, 1 bölüm izledim herşeyi öğrendim, onu d ayarım yamelek izledim ya, bi süre sonra kapatıp laura ashleyin yolunu tutmuştum:=) Benim has odam da hobi odam işte, hasodabaşım da PArgalı, bu durumda kanuni ben oluyorum, Aman Allahım ,kanuni oldum! Hürremi saraydan kovabiliriim. Onun aşkından ölüp biten biri varmış, ona veriyim gitsin en iyisimi… SOnra Şehzade Mustafayı 5 yaşında tahta çıkartıp kendim Bodruma yerleşeyim, domates yetiştirme modasında da öncü olmak isterim!😀

  10. >dur biraz nefes al :))))) pargalı pfaff güzel uydu🙂

  11. >Yazayım dostum,hemşehrim..el sanatları diyoruz oyalanma sanatı değil.Zaten şu soru hep garibime gider-boş zamanlarında ne yaparsın_neye göre boş zaman..Yaptığımız her iş ya mecburiyetten yada sevdiğimizden istediğimizden.E o zaman…Bir dolu çanta yapmışsınız .Aplikeler ve nükteli anlatımınız çok hoş.Size bol üretken neşeli sevdiğiniz işleri yapacağınız günler dilerim.sevgiler

  12. Taranis says:

    >Yaa yazdıklarını okuyunca nasıl güldüm anlatamam :))) hay sen çok yaşa emii :))

  13. Narsistanbul says:

    >İnsan kınadığını yaşamadan ölmezmiş bacı.. Dün muhteşem yüzyıl şimdi de geniş aile… dizi seyrediyorum haha:) bu geniş aile acayip komik yau:) Ulvitom:D

Leave a Reply

