>Sağdan Soldan

>Hoşuma giden şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum:

Mesela şu fikir çok güzel…Makasınıza kıyabilirseniz tabi:)

Artık kumaşlardan da şunun gibi hediye paketleri yapabilriiz, ben yaptım çok şeker oluyor…Hem de ortada  duran küçücük kumaşları napıcam derdinden kurtuluyorsunuz. Yapın koyun kenara, yeri gelir:)
Bir de şu var: Nerden bulmuştum bilmiyorum, bir ara ajanda kaplama işine giricem ama bakalım ne zaman…En azından 1 tane kendime yapiyim bari, sağa sola giderken götürürüm, havama hava katar:)

Bu cüzdana bayıldım,
www.etsy.com da görmüştüm sanırım.

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to >Sağdan Soldan

  1. Nar Agaci says:

    >köprü altı cam camyesin seni mevra amcan

Leave a Reply

