>FabricART

>

Resmi ekledikten sonra ilk satırı yukarıya nasıl yazacağımı anlamadım:) Ben de burdan devam ederim, banane :=) Bu kızceyiz uzun süredir gözleri için bekliyordu, bugün hallettim. Orjinal resimde kıyafet neredeyse yoktu, ben ayıp olmasın ve kış oldıuğundan sebep üşümesin diye kıyafet ekledim:) elinde bir kuş vardı uçup gitsin dedim gerek yok, işte böyle boş boş eline bakarsın hanımefendi.. Sana o kadar dedim kuşlar elindeyken birini seç diye:) sonra kalakalırsın böyle:) Bu eserim kısmet beğenmeyen hanımefendilere gelsin o vakit:) Ayrıca kızın ağzında bişey var da eline püskürtcekmiş gibi dimi?🙂 ağız kısmında biraz çalışmam lazım:)

Kaktüsün tikenlerini dikmek çok zor oldu:) Gözlere bak balon joje görmüş gibi hehehe:)

Detail of the sun…

I like this african girl:)

Yeri gelmişken linkini vereyim, http://www.gorjuss.co.uk/

Bu arada bloglar arası hediyeleşme şenlikleri görüyorum, o nasıl birşeydir? Anlamadı ben…? Yani ben şunu hediye etmek istiyorum deyip isteyenlerin içinden kura çekip gönderiyo muyuz, olay nedir? Bir katakulliye gelmeyelim? :) 
N’oluyo yaaa?  (yeni uykudan uyanmış halimle sordum:)

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to >FabricART

  1. Bahar YORGUN says:

    >Sevgili narsist :)) Güzel yorumlarını tatil dönüşü görüp keyifle okudum🙂 İade-i ziyarette bulunayım dedim. Önce sorulara cevaplar vereyim. Çalıştığım için hiç kursa gitme yada birinden öğrenme imkanım olmadı dikişi. Ama giyilebilir şeyler dikmek 3-4 yılımı aldı. Ondan önce dikip dikip çöpe atıyordum. Şimdi biraz daha giyilir şeyler koyuyorum ortaya :)) Blog çekilişlerinde bir katakulli olmuyor sahipleri ya kura çekerek ya da random.org'u kullanarak çekiliş yapıyor. Genelde 10.. ve katları izleyici kutlamalarında oluyor. Bu arada izle butonunu bulamadım blogun için. Dur bir daha bakayım yorum yazınca. Çantalarını da çok sevdim, maşallah diyorum sana :))

  2. Taranis says:

    >canım yazın çok keyifli🙂 afrikalı kıza bayıldım süper. Valla şu hediyeleşme olayı banada biraz garip geliyor,zaten bendede hiç şans yok hiç kazanamıyorumda zaten🙂

  3. >Hepside çook güzel omuş, ellerinize sağlık.Konuyla alakası yok ama bir şey sormak istiyorum.Resimlerin yanına blog ismini hangi programda yazıyorsunuz ?Şimdiden teşekkürler🙂

  4. >oo birikmiş çalışmalar, hangisine yorum yazacağımı şaşırdım:) ilk aplikedeki kız elinde çiçek, yaprak vs yi üflüyormuş gibi olabilir, etrafa da uçuşan yapraklar falan işte:) sahi çanta mı olacak bu desen?

  5. Narsistanbul says:

    >Merhaba arkadaşlar, ay bugün çok beklenmedik şekilde acayip yoğun geçti. Eğitime gittim, eğitilemeden döndüm. beni öyle 1 sefer anlatmayla kim eğitebilmiş ki:))avusturyadan bir adam geldi eğitmen, adamın haline şaşırmaktan anlattıkalrına konsantre olamadım. adam rengarenk çizgili gömlek, üstüne de kırmızı ceket giymişti. daha da eğlencelisi, sürekli masadaki suları kendi pet şişesine boşaltıp ordan içti, kaç şişe içti sayamadım :))

  6. Narsistanbul says:

    >Şimdi beynim döndü bir dakika, karnım da aç bu arada Allahtan arkadaş kandil simiti alıp geldi de doyar gibi olucam. Özi, Picasa kur benim birçok işimi görüyor, bir de bi yaşıma daha girdim in sayfasında bir program adı görmüştüm neydi bakayım..onu da kurdum ara sıra kurcalıyorum o da güzel.picasa da kolaj falan da yapabiliyorsun, efektleri var, kes düzelt hepsi gayet iyi.. biyaşımadaha girdim 'in bahsettiği Photoscape idi.. gördüğünüz herşey çanta olacak arkadaşlar, şu an başka bişey düşünmüyorum, ilerde belki.. kızın da eline bişey koymucam dua ediyor olsun:)Taraniscim, pes etme, belkim sana da çıkabilir, iyi bişeyse ben de yapayım nedir ki🙂

  7. Narsistanbul says:

    >10 ve katı izleyici kutlamasının ne olabileceğini yaklaşık 30 saniye düşündükten sonra anladım :=) ben 34 izleyicisi olan bir şahıs olarak 100. izleyicimi şaapınca en iyisi mi bir etkinlik düzenleyeyim🙂

  8. Bahar YORGUN says:

    >ben şiddetle (fiziksel değil :)) photoscape'i tavsiye ediyorum picasaya nazaran daha kapsamlı. bu arada 100 yazacakken 10 yazmışım 100 ve katları diyelim🙂 ama sen benim izleyici sayım hemen 100 civarına zıplasın dersen benden bir tavsiye; çekilişini şimdi yap kural olarak ta izleyici olma ve blogunda duyurma şartı koyabilirsin. blogununda güzel bir tanıtımı yapılmış olur. ben sadece izleyici olma şartı koymuştum.

  9. Narsistanbul says:

    >hmmm.. izleyici sayısı o şekilde mi zıplıyo? ben tek tek arttırıyorum, birisin bloguna giriyorum inceliyorum, yorum yapıyorum falan sonra onalr da ekliyor böyle ağır aksak gidiyoruz:)

  10. >Çok teşekkür ederim Narsistanbul ,sağol🙂

Leave a Reply

