>Mağdurum, Mağdurum da Mağdurum!

>

Hevesle oturdum makinamın başına, başladım dikmeye. İçine elyaf koyayım dedim, özeniyorum ya güzel olsun istiyorum. Neyse bayağıca bitirdim, şöyle bişey olmuştu..
 Ve sonra da şöyle birşey.. Yine arkada bir balböceği elinde ingiliş anahtarı…
 Gözleri ortaya çıkarken şunun gibi birşey denedim, kağıda çiziliydi zaten, olduğu gibi kağıdı koydum ve çizili yerlerin üstünden geçtim.

  Sonra tam şu hale gelmişti ki ağız kısmını dikerken içindeki elyaf çok kalın geldi ve çat diye iğne kırıldı😦 Bu kaçıncı oluyor yaaa:( kaç kere tamire gitti makinam, ben bu sorunu nasıl çözecem? Şimdi dişlilerinin arasına biraz yağ boca ettim, dikiş iğnesini takarken birazcık aşağıdan taktım, yavaş yavaş dikmeyi deniyorum ama iğne bir süre sonra yerine girdiği delik var ya onun dışında kalıp çat diye zemine çakılıyor:(  bir düzelsin makiman bir daha asla kalın birşey dikmeyeceğim, söz veriyorum sevigli makinam acı bana:( Aramızda makina mühendisi arkadaşlar var, burdan onlara seslenmek istiyorum, tamir edin makinamı😦

Çanta neredeyse bitti, saplarını ve fermuarını takınca tamam. Ama ben bu makina ile daha fazla dikemem, çünkü dikmiyor. Vay ben nerelere gidem! Fazla üzüldüm ay hiç gelemem! Napiyim, bi şekilde gene tamir olacak, gene dikecek bu pfaff efendi.
İnternette araştırdım, bir yerde adamcağız bütün iyi niyetiyle çağanoz ayarının nasıl yapılacağını anlatmış ama resim yok, iğne mili nedir, çağanoz göbeği nedir ne bileyim ben…bilenler için anlatmış…
Mağdurum, Mağdurum da mağdurum! hangi renk ilaçları içsem de intaar etsem :DDDD

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

