>Mağdurum, Mağdurum da Mağdurum!

>  Valla hiç yazamıycam şimdi… Yahu makinam bozuldu gene! Acaba çok mu hor kullanıyorum? Hor kullanıp da napıyorum, kardeşim sen pfaff’ım ben herşeyi dikerim   demedin mi?
 Havalara bak:

Sana o kadar parayı boş yere mi bayıldık. Sen böyle devam edersen üçbeş aya ben senin üstüne sanayi tipi bir kuma getiririm, öyle gözüne ışık tutulmuş davşan gibi bakakalırsın. bir ipi biter, bir iğne kırar, edemezse ışığı bozulur. Seviyoruz diye bu kadar da şımarılır mı, herif evde hakimiyetini ilan etti, canı isterse dikiyor istemezse dikmiyor. yok kalın geldi, yok keyfim yerinde değil, şimdi dikemem komşular sesten rahatsız olur, gene dikemiyorum eşin uyuyor, uyanırsa kızar… Öf yaaa, ben bıktım bu makinanın bişey dikememesinden. Altı üstü mekanik bişeysin lan bu kadar arıza vermeye utanmıyon mu? Bak şimdi tekrar gelip deneyecem eğer dikmessen yemin ediyorum ilk fırsatta üstüne sanayi tipini getirirm! bak bunu yaparım!

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Mağdurum, Mağdurum da Mağdurum!

  1. waaayt says:

    >nihahahhhaaa! mekanik şeyleri küçümsersen na böle olur işte! nihahahahhaa! getirdiğin sanayi tipi hiç aralıksız dikecek sanki. daha çok gürültü yapar ki hem bi kere o kocca motoru var onun :))) sen en iyisi iyi geçin pfaff makinanla.

  2. Nar Agaci says:

    >Benim arkadaşım gerek iş hayatı ossun iş kadını kimliği ile gerek ev hayatındaki yaptığı yemekler piçki dikiş nakış olayları ile ev kadını kimliği ossunkendini ispat etmiş bir aşk kadınıdır.Kendisine duvardan duvar tebrik koyuyorumBuarada bu hafta gelme lan.İki arkadaş izinli. Ağzımıza s.ç.l.yor.Akşamda çalışmam lazım.şimdi o mağdurum şarkısını ben söylemem lazım.ne derinden ne yanık söylerimMağdurumda mağdurum :(Vaaaaaaaaaaaaaaaaayt nidiyon la🙂

  3. Narsistanbul says:

    >yeaaavrum ben mekanih şiyleri naaakıt güççümsedim gı? daha demin burda ahkam kesiyordum, elektronik mekanikten daha kolay diye valla billa.. yalan söylüyorsam gençliğimin hayrını görmeyeyim😀 hahahaD: Nar Ağacım, Allah seni başımdan eksik etmesin, sen olmasan beni kim pohlayacak? yavrım kurbanların olurum, bu hafta gelemiyorum toplantılar bu eğitim yüzünden iptal oldu. Schrack (Şrak diye okunuyor) diye bir firmanın 5 gün eğitimi var. ben salona girer girmez, bu isim hiç olmamış, değiştirin bunu en azında Schrek yapın dedim! :DDD hahaha:D Şrak deyip deyip gülüyorum sabahtan beri… yani insan niyetini daha ilk eğitimden belli eder mi:)))))))))) hareketi çekecez biz size diyolar:D

  4. Narsistanbul says:

    >Duvardan duvara tebrik koyma ne kız? :DDDDLiteratürümüze yeni yeni tabirler ekliyosun, paylaşım için teşekkürler :))

Leave a Reply

