>İyi iş gördüm bugün :)

>Modüller halinde hazırladığım çantaları bir bir bitiştirdim.Hepsi bu kadar değil, devamı ilerleyen saatlerde…:)
http://patchworkpottery.blogspot.com/  Laurraine Yuyama, çok severek takip ettiğim bir blog sahibidir. Kendisi çaydanlık ve fincana takmış vaziyettedir, tarzı da ürünleri de harika bence:) ben de bu çaydanlık-fincan modelini ondan heveslenerek yaptım🙂

Yaprak şeklini, büyük bir porselen tabağım vardı yaprak şeklinde onu kalıp olarak kullandım biraz da kafama göre yonttum:)

Sarılı daha güzel oldu sanırım ama bu da kadife tabanlısı
  
İşte bir tane daha, uzun süredir bunu yapmak istiyordum ,kısmet bygüneymiş:)
Balık, gerçek yılan derisi.. Param o kadarına yettiği için minik bir balık yaptım hihi:)
Not: Geçenlerde IKEA dan mutfak süzgeci aldım, derin ve çelik olanlardan, 1 kez makarna için kullandım yıkayıp koydum, sıonra baktım pas tutmuş, içi de dışı da heryeri… fişini de çantasıyla atmıştım değiştiremedim. İkeanın herşeyi iyi değil, alırken iyi düşünün. Bence hiç de ucuz değil…

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

