>İyi İş Gördüm Bugün!

>Ooooğy belim koptu! Daha önceden çantaların kalıplarını kesmiştim, hoşuma giden figürleri kesip hazırlamıştım. Onları bitiştird,m, kaç tane bitti bilemiyorum ama baya bir iş çıktı! Aferin bana bugün çalışkanlığım üstümdeydi, hergün böyle olayım… Yalnız düğme kavanozumu kaybettim, turşu mu kurdum acaba farkına varmadan! Bir ara barış mançoyu çalışırken barış manço şarkıları söyledim, sonra haberlerde küçkü bir kız gördüm yanık yanık ‘saçlarından tel kopardım haberin var mı ya’ diye nasıl da yanık yanık çığırıyordu biraz ona eşlik ettim, benim sesim de yanık ne var? ben de yayınlasam kendimi tıklanma rekoru kırarım, nolmuş ki:=) küçücük çocukla yarışıyorum bu arada:D:DD:  Bir Yiğit Özgür karikatürüyle son veriyorum postuma:) Postu deldirmeden kaçtım:)

 
Yiğit Özgür alanında 1 numara! Şu babanın duruşuna bakar mısınız:=)))))

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to >İyi İş Gördüm Bugün!

  1. waaayt says:

    >ay çok güldüm yaa!tam ayağına oturmuş hahhahhaahahaaa!

  2. Narsistanbul says:

    >haha:D hergün üç beş yiğit özgür karikatürü güne neşe katar, hatta ben genelde sabahları uyandığımda geceden kafamda kalan bi karikatüre gülerek uyanırım.:)

Leave a Reply

