>Günün Menüsü:

>


Hergün hergün ne pişirecem diye dertleniyorsunuz değil mi? İşte size alternatif bir akşam menüsü, hem pratik hem hafif. Tek derdiniz bugün ne pişireceğim olsun inşallah Allah başka dert tasa vermesin. Benim, bugün ne pişireceğim diye düşünecek bile vaktim olmuyor, akşam eve bir dalıyorum, daha üstümü değiştirmeden mutfağa girip elimi yıkayıp tencereyi ocağa bindiriyorum. yani daha ne pişeceğine tam karar vermeden tencere ocakta oluyor. sonra ilk iş zeytinyağı koyuyorum o esnada hemen soğana saldırıyorum, soyup 4 e bölüp tencereye atıyorum. Neyse… şimdi ana yemek şu:

Resimde gördüğünüz tepsi aslında iki kişilik. Ben ve eşim bunu iddia ediyorum bir akşamda boğarız:) Kuru kuru gitmez, yanına şöyle şalgam turşuyusu falan olmadan olmaz, çok acı turşu suyu benim favorimdir, bundan içince elinizde olmadan böğürürsünüz, sesinizi de açar… sahne sanatçılarına özellikle mevra’ya tavsiye ediyorum:

 En son da içimizin yangını geçirmesi açısından tatlı olarak son derece hafif antep şöbiyeti..

 Malzeme yine iki kişilik, tepsinin büyük olduğuna bakmayın bir oturuşta siler süpürürsünüz.

Bunu yiyen bunu da yedi:

Üstüne illaki semaver yakın. Çaydanlık ne kadar büyük olursa olsun semaverin yerini tuutmaz. Semaverde çay her daim sıcaktır bi kere:) Dizinizi açın, şöyle bir göbeğinizi kaşıyın, şöyle bir gerinin.. meyveleri dilimlendirin, tereyağlı taze irmik helvasını helmelendirin, çerezi karıştırın,aşureye narınızı serpiştirin, cipsi reklamlardaki gibi havalı yuvarlak kaselere koyun, yanına yğurtlu kekikli sosunu koyun.. hah! yemeğin üstüne çay faslında böyle güzellikler olmazsa olmaz. kuru kuru çay içilir mi? iç iç nereye kadar!

Afiyet olsun. Bon Appetite!

Bu arada Blumberk teki kelime oyunu yarışmasına katılacağım yalnız biraz zayıflamayı bekliyorum. malum ekran insanı 5 kilo fazla gösteriyormuş, bikaç kil ofazlamı vereyim hemen başvurucam! Ordaki olay tamamen şans hacı, bilgi gerekmiyor. ortalama 300 kelimeyle konuşan her türk orda birinci gelebilecek potansiyele sahip. Eeee o zmaan ne diyoruz?

HARF LÜTFEN!
HARF ALAYIM!
EVDE 8000 YAPIYORDUM AMA BURDA HEYECANDAN PEK ŞEYEDEMEDİM.
10 harfli kelimenin nerdeyse 8i çıkmış adam daha bilemiyor, sonra reji açıyor kelimeyi, hepsinin suratında aynı ifade! haha:D yani aslında ben tabikisine de bunu biliyordum ama hep heyecandan… o programı ben sunacam ki öf:D
Yarışmacı: Biliyordum aslında, heyecandan..
Ben: Hııııı tabi!
Yarışmacı: Evde 8000 yapıyordum.
Ben:  YBSG!

hahaha   :DDDD    Üçbeş tane harf verir misiniz, her seferinde söyletmeyin beni…

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Günün Menüsü:

  1. Nar Agaci says:

    >ayyyyyyyyyyy ölücem şimdi :D))))))))))))))))))))))

  2. Narsistanbul says:

    >Üç beş tane harf lütfen ! :DDD

Leave a Reply

