>Geri Dönüşümcüler

>Size biraz etrafımda gördüğüm geri dönüşümcülerden bahsetmek istiyorum…🙂
Şimdi bu geri dönüşümcüleri ve toplayıcıları kaça ayırsam bilmiyorum yazdıkça çıkar artık ortaya…

1- Kazağını pantolonunu doğrayıp bunlardan kapı süsü, eldiven, su şişesi kılıfı falan yapan grup.
2- Artık pilavdan kadınbuducular..
3- Bitmiş kalem pil toplayıcılar..

1. Güzelim kazakları- tişörtleri doğrayanlar: Abla naptın be, o kazak daha giyilirdi dediğim bacılardır. En azından sen giymiyorsan ver bir öğrenciye, ver bir fakire. Hele istanbulda adım başı bilmemne-eli yardımlaşma dernekleri falan var. yani su şişesine kılıf dikecen de o kazak mı kaldı? az bi narin mabadınızı kaldırıp pazara giderseniz 1 liraya 10 metre kumaşı zorla döve döve veriyolar. yazıktır yau, emek harcanıyor o kıyafetlere, tonla paraya alınıyor. Su şişen de kılıfsız oluverse nolur, incileri mi dökülür? hele babasının kazağının kolunu kesip kendine eldiven yapan birini gördüm, kanım dondu! Böyle olmaz arkadaşım! Böyle olmaaaaaz!

2- Pilavdan kadınbuducular: Seviyorum sizi.. Yoksa asgari ücretle nasıl yaşanacak, emekli maaşıyla ne alınabilecek? Aynı grup bayat ekmekten tatlı, mercimek çorbasından köfte de yaparlar, kreatif çalışmalar bunlar…. Burdan 70 milyon huzurunda  hükümete sesleniyorum, zam yapın lan bize!🙂 Şttt hop, lan hükümet! Zam yap lan bize!😀 ben mesela mühendisim, kazandığım para bana bu kadar zamanda bir araba bile aldırmadı, bu ülkede para kazanmak için napmak lazım ben hiç bilemiyorum yani! Artık bildiğim herşeyi unutup SIFIR BEYİN TEORİSİ ile hayata tutunmaya çalışacağım!

3- Hergün balya balya ekmek ve yemeği çöpe atarken üzülmeyip, bitmiş kalem pil toplayanlar..  yaw bizim işyerinde her Allahın günü çöpe ekmek atılır, defalarca söyledim, bu ekmekleri eve götürün yeyin dedim. Ben getiriyorum ama takdir edersiniz ki hergün o kadar ekmeği eve doldurup ne yapayım? Benim de bir istihab haddim var. Derin dondurucum isyanlarda! Ağzına kadar ekmek dolu! Napacam lan ben o kadar ekmeği? Ama pil toplamak tabi daha havalı, sağa sola özel telefonlar açılıyor, pilinizi atmayın gelirken bize getirin, biz onları bilmemnereye götürüyoruz diye… Yuh lan size! Buğdayın ekilişinden sofraya gelinceye kadar geçen süre içinde ne çok emek veriliyor, ne kadar alın teri dökülüyor. EKMEK NİMETTİR, DEĞERİ ÖDEDİĞİNİZ PARA KADAR DEĞİLDİR.

Edit: Şu an haberleri izliyorum, doktorun biri ameliyatta bıçak parası istemiş diye suçlanıyor,ne var istemesin mi?
Tecavüzcüler hadım edilecekmiş, ben ve iki kişi daha bunu beğendi!

haha konuyla ilgili erkekleri yorumları şöyle: hırsızlık yapanın da elini mi keselim… vücut bütünlüğüne dokunmayalım.. çekimserim.. şeklinde.
Alev Dedegil:  Bir çocuğun bedenine elini süren bedelini çok ağır öder.
Teyzenin biri: Boyunlarını kopartmak lazım onların.:)
 Yazarın Notu: KAdın ve erkek tepkisi haliyle farklı oluyor hehee:)

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Geri Dönüşümcüler

  1. waaayt says:

    >ya neden kaldırdın selcen merak ettim ya..

  2. Narsistanbul says:

    >ya ciddi yorumlar değildi zaten, bir dfe facebookta paylaşırken yazının başı değil yorum kısmı okunuyordu. deneme makstlı kaldırdım baktım acaba ne değişcek die, bişey değişmedi. sevgili mewradan değerli ve bir okadar da saçma yorumunu kaldırdığım için özür dielrim:D

Leave a Reply

