>Selcen’in nikah şekerleri :P

>

2.5 sene önce hazırladım bunları, her akşam işten geldiğimde biraz biraz yapıp bitirmiştim. Çok beğenildi, kendi şekerimi kendim yapmış olmakla büyük sükse yapmıştım:) Şimdi olsa daha güzelini yapardım sanıırm, o kurdeleler biraz concon işi oldu :)Sehpadaki örtü tikatlerden kaçmasın, anneannem kumaşını dokumuş ve üzerini işlemiş, nur içinde yatsın nenecim…

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to >Selcen’in nikah şekerleri :P

  1. Özlem says:

    >başarılı..müzik ekleme işini ben de öğrenmeliyim.. Haydeeeee.. beğendim hepsini ben yine yaaa…

  2. Gök says:

    >çok güzel olmuş ama biraz büyük gibi değiller mi

  3. Narsistanbul says:

    >Özlemcim, http://www.divshare.com a üye ol. oraya kullanmak isteidğin mp3 ü upload et, dashboard a tıkladığında şarkını göreceksin. şarkının hemen altında embed diye bi link olacak ona tıkla yanda oluşan kodu tamamen seç ve ctrl+c ile seç, sonra kendi gadgetlerinin oraya gel, temel gadgetler arasında HTML/Javascript i aç ve bu kodu içine yapıştır. kodun içinde bişey bişey=default yazıyor en sonlarda, o default u sil ve 1 yaz yerine. default kalırsa ancak linke tıklarsan şarkı çalar, 1 yaparsan sayfa görüntülenir görüntülenmez şarkı çalmaya başlıyor. hadi sen de patlat hareketli bişey neşemizi bulalım hehe:):)Gök, boyutlarını tam algılayamıyorsun fotoğraftan, çok büyük değil zaten o kutular nikah şekeri yapılsın diye tasarlanmış. nikah şekeri ya da bebek şekeri yapmak isteyen olursa, bu kutular eminönünde kurukahveci mehmet efendiden az ilerde sol tarafta adı sanırım Magicbox mıydı neydi, he rçeşit kutunun olduğu bir tükan ordan alabilrisiniz, 2 sene önce 24 tanesi 6 liraydı sanırsam …

  4. Taranis says:

    >Merhaba,Kutular cok güzelmişş.Bende kendi nikah şekerlerimi kendim hazırlamak istiyorum aslinda ama kalabalık bir dügün olucak o yuzden biraz korkuyorum acıkcası :))Bizde arkadasimizin nişanı için buna cok benzer bir süsleme ile kutu hazırlamıstık cok zevkliydi🙂 Bizde kutuları internetten siparis etmiştik çokta ucuza gelmişti. Kutunun tanesi 0,25tl'ydi hatta içine tül keselerle lavanta koymuştukBlogunu izlemeye aldim, bende seni beklerim :)gelinoldumgidiyorum.blogspot.com

  5. Narsistanbul says:

    >merhaba gelin adayı:) bence nikah şekerlerini kendin hazırla hem çok eğlenceli, hem de anısı kalıyor. ben neredeyse tamamını kendim hazırlamıştım, evde annem ve ablam biraz yardım etmişlerdi. çevrende arkadaş- kuzen falan varsa onlardan yardım iste. bu kutuları ben uzun araştırmalardan sonra seçmiştim. bir de o sıralardaki gelin dergilerinin birinde bir çiftin nikah şekerlerini çok sevmiştim,o da şöyleydi: çift beraber reçel pişirmişlerdi, sanırım çilek reçeliydi. aşk reçeli koymuşlar ama adını:) sonra onları minicik kavonozlara koyup kurdele ile bağlamışlar ve nikah şekeri olarak dağıtmışlardı. ben karar verdikten sonra görmüştüm o çifti, yoksa onu da denerdim kesin:)bu kutulara saten bir şerit geçirip üzerine parlak bir taş da yapıştırabilirsin o da çok zarif oluyor. ve onu yapmak daha kolay. haberlerini beklicem, örgütle herkesi yardım iste ve kendi şekerini kendin yap:)sevgiler…

  6. >vay vay vay, şekerlere bak🙂 harika olmuşlar ama kanaviçe örtü de apayrı bir güzellik🙂 kocaman sevgiler🙂

  7. Taranis says:

    >Ya daha dün reçel olayını düşündük biliyor musun??🙂 Düğünümüz kır düğünü olacak ve ben bu tarz bir nikah şekeri alternatifinin cok uyumlu olacağını düşünmüştüm ki sende düğüncelerimi okumuş ve beni onaylamış oldun bu yorumunla valla süpersin🙂.. Şimdiden örgütlemeye başladım hem kendi ailemi hemde sevgilimin ailesini..şimdi daha bir cesaretlendim inan..Ben yinede manevi yardımlarınızı bekliyorum :)))Sevgiler xx

  8. Narsistanbul says:

    >Süper! :=) minik kavanozlar araştır ozaman, kalp şeklinde falan var mıdır acaba… çok şeker olur:)

  9. Narsistanbul says:

    >Zaten istanbuldasın dimi.. ben eminönünde falan rastgelirsem hoşuma giden şeyleri sana yönlendiririm, fotoğraflarını çeker, yayınlarım. mağazalardan da kart alırım iletişim için. kolay gelsin hadi bakalım:)

  10. Narsistanbul says:

    >Mayacım teşekkür ederim, gelin kızın heyecanından sana cvp vermeyi unuttum. bak burda taze gelin adayı var:)

  11. Taranis says:

    >Evet evet Istanbul'da oturuyorum daha gecen cumartesi eminönündeydim🙂 fakat kapılı çarşıya girmek zorundaydik malum nişan için takı vs ama beni görmen lazım gözlerim sürekli ceyiz satan yerlere kayıyor :))Acaip güzel şeyler vardı..Eger görürde beni haberdar edersen nasil mutlu olurum anlatamam!! bir kalp şekli hastası olarak herhalde dügünüm icin kalpli kavanoz ile cok şirin bir konsept tasarlamış olabilirim.. hmmm bak bu fikri taze gelin cok begendi :))

  12. Narsistanbul says:

    >Eminönü düğün alışverişi için mükemmel bir yer:) ben gelinlik kumaşımı inci den aldım, gelinlik modelimi kendim seçtim, zaten sade elbise istiyordum. kayınvalidem dikti, çok da güzel oldu. sırtında brid düğmeler vardı bir sürü:)aklımda olsun gezerken senin için de minik kavanoz bakıyorum:)

  13. Gök says:

    >hım anladım şimdi bilgi için çok teşekkürler :))

  14. >Bu nikah şekerlerinden bir kısmını stoklarıma eklemiştim. Güzelliği yanında içi bolca şeker alıyor, nikah sonrası bünyelere çok güzel geliyor.

Leave a Reply

