>San’atımla anılmak istiyorum + yazıyı okuyana soğan böreği tarifi bedava!

>Evet. Her açıdan mükemmel olmama rağmen sadece sanatçı kişiliğimi ön plana çıkarmak isterim.
Bu içten temennimi belirttikten sonra gönül huzuruyla soğan böreği tarifime geçebilirim. Soğan böreği mi, ıııyk diyenlere en baştan Necmettin Erbakan tarzında ‘HADİ ORDAN!, HADİ ORDAN!’ diyorum🙂
Bakın daha önce de anlattım tavada börek tarifini ya hamuru o şekilde hazırlayabilrisiniz, ben sadece içini anlatıcam burda. Gerçi bu sefer de mevra şimdi anlamayacak olayı, natıl yaaaa diyecek ama bilmiyorum. Kendisi namaz kılmayı öğrenirken, ilk rekatı sabah namazının sünneti gibi kılınır şeklinde bir açıklama gördüğünde de dumur olmuş ve öğrenememiştir:) onun gibi bir hezimet yaşayıp baştan pesetmesini de istemem.önceki yazımı iyice 3 kere oku mewracım.

Kuru soğan soyulur yıkanır, dörde bölünür. ince ince doğranır. üstüne biraz tuz konup ovulur, YIKANMAZ, karabiber eklenir, maydonoz kıyılır. iyice karıştırılıp hamura yayılır, diğer yarısı üstüne kapatılır ve tavada pişirilir. bunu çiğdemden öğrendim, değme yemeğe taş çıkartır! ilk fırsatta hatay-dörtyola gidip soğan ve kabak böreğinin gözüne vurmayı planlıyorum. soğan böreğinin içine ya da piişerken üstüne çok çok az tereyağ sürebilirsiniz. afiyet olsun, çay demlemeden yemeyin, çaysız olmaz.

ÇAYSIZ KALMIŞ BİR TOPLUMUN HAYAT DAMARLARINDAN BİRİ PATLAMIŞ DEMEKTİR.

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to >San’atımla anılmak istiyorum + yazıyı okuyana soğan böreği tarifi bedava!

  1. Nar Agaci says:

    >Ben bu böreği yaparım ha.ufffffffffffişim çok başım ağrıyor.moralim bozukcereyan kesikbir de sen yoksun ya çok yazıkSanatbu börek içindi. sıcak bir çay ve bir dilim börek için ve bu kadın için neler yapılmaz.

  2. Narsistanbul says:

    >canım soğanlı börek istiyo:( çiğdem bana börek yapsın right now! bunu bir amerikan filmindeki ukala asker tarzında ve hem right ı hem NAAAAAUW u ayrı ayrı vurgulayarak söylüyorum! bir de açım ben bugün yemek kötüydü, açım yau! buraya hergün aynı salata geliyor yemekleri getiren çocugu da dövmek istemiyorum geçenlerde beni liderinize götürün dedim kabul etmediler. o aşçılarını kim aşçı yaptıysa sallandıracaksın onu! böyle aşçı mı olur adam yemek yapmayı bilmiyor hergün makarna gönderiyor deli ediyor beni! AÇIM!

Leave a Reply

