>Karasularıma hoşgeldiniz..

>Akşam 20:00 gibi eve ayak bastım. metrobüste gelirken kafamda bi sürü şey uçuştu, biraz kitap okudum ama tam sonlarındaydım hemen bitti, müzik dinleyemedim şarj etmeyi unutmuşum müzikçalarımı. kitabı dönüp biraz daha okuyayım dedim olmadı. Allahsız Müslümanlık kitabın adı. Fikir kitaplarından hoşlananlara (mevra sen değil) tavsiye ederim. Mevra kitap okumaz, kendisi kitapmış zaten:) şu sıralarda tke yeteneği olan oryantali geliştirmek için uğraşıyor. o da şüpheli bence, ne kadar başarılı olduğu konusunda tereddütlerim var. gazetelere bakmadım bugün, bakamadım. İşlerim çoktu. yorgun olduğum için akşamdan beri de pek bişey yapamadım. Ezel i izliyorum, ısrarla anlamaya çalışıyorum ama yok! bir sürü adam yalan söyleyip duruyor, kimin doğru söylediği de belli değil…. sıkıldım. arılarımı tamamlamaya çalıştım biraz daha. etiket bastırmam lazım, katalog tasarlamam lazım, photoshop öğrenmem lazım, lazım da lazım… İşyerinde gene sıkıldım, gene kapana kısılmış ağaçkakan gibiydim.
Bu blogda ben kayıt başlıklarının rengini değiştiremedim! Bilemedim onu ben!

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Karasularıma hoşgeldiniz..

  1. Nar Agaci says:

    >Efenim Bendeniz Aşk kadını. Burada gerçek ismimi kullanarak daha fazla reyting yaratmak istemiyorum.Ben kitap okumazmışım da falan da filan da. Doğru çok doğru .okumam ne okuyacam ya :DDD.Oryantal konusuna gelince oryantal bir sanattır .Felsefesi olan bir dansttır bence.o gıvrak hareketlerde ne manalar var ben bildiğim için kendimi sanatın bu alanında geliştirmeye karar verdim ondan oryantal yoksa 10 parmağımda 20 marifet(alıntı 20 kadın 10 beyin)mesele ben de yırtık çorapklarımı çok güzel dikiyorum hani selcenin çantaları felan var ya ben de onların resmini çekip yayınlıcaktım ama o kadar güzel diktim ki sonra atmak zorunda kaldım.. hahahahaha.

  2. Narsistanbul says:

    >kadın günlerinden bahsedeyim bir yazımda:) kadın günleri başkadır, kadın günleri eğlencenin tavan yaptığı organizasyonlardır:) bacım haftaya gel de gün tadında bir haftasonu yaşayalım:=) senle barış manço müzeisne gidelim, ben geçen sefer çok isteyip fotoğrafını çekemediğim köşe bucağı çekeyim, sen mal mal etrafı seyret.. kapıdaki görevliye, abi paralı mı müze kart geçiyor mu falan diye sor, bahçedeki domates-biber-patlıcan figürlerine bakıp hayret et, eşeğin üstüne bin görevlilerden uyarı al, evden atıl falan… eğleniriz yani ,sonra kadıkoyu turlarız, sonracıma senin klasına uyacak mekanlarda boy gösteririz, mesela eminönü şarkhan pasajı olsun, ya da kürkçühan olsun… ne biliyim seni öyle yerlere götürmek siterim ben:D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s