>Kumaş Sanatı- Barış Manço

>

Gece gece karar verdim, yapmazsam çatlarım. Ancak bu kadarını tamamlayabildim. Geri kalanı yarın tamamlanacak artık.. çok geç oldu😦

Dün Barış Manço’nun evindeydim. Eşyalarına dokundum, havasını teneffüs ettim… Oğlu da oradaydı, babasının tıpkısının aynısı, baktım baktım… gerçi konuşmaya cesaret edemedim… bir kez daha görürsem o zaman konuşurum, oraya yine gideceğim belki de önümüzdeki cumartesi, bu sefer daha çok fotoğraf çekmek için.. o mekanın her karesini tekrar görmek isterim. fırsatı olanlara da tavsiye ederim, mutlaka gidip görün.


iki yıl kadar oluyor önce kanun sustu o eski evde
bir kaç ay sonra da kemençe
ve aşı boyalı ahşap evin perdeleri
bi daha açılmamak üzere kapandı
evin satılacağı söylentileri başlayınca gittim
içeri girdiğimde eski bir koltuğun üzerinde boynu bükük bir kanun
ve kanunun göğsüne yaslanmış mahsun kemençeyi gördüm
bizi rahatsız etmeyin der gibiydiler
dayanamadım uzaklaştım

mahur bey susunca kapandı perdeler
sakız hanım’la bitti o hüzünlü nameler..

Barış Manço’nun evi şu an halk bankasına ait ve 10 yıllığına Kadıköy Belediyesi tarafından kiralanmış. Bence o ev kesinlikle oğullarına ait olmalı. Bir şekilde manço hayranları organize olup bu konuda çalışmalı…Mutlaka birşeyler yapılmalı.Her ne şekilde olursa olsun o ev Doğukan ve Batıkan’a ait olmalı…

Edit: Bloguma müzik eklemeyi de öğrendim. Şimdi tatlı tatlı ‘Anlıyorsun Değil Mi?’yi dinleyeceksiniz..:)

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in barış manço, kumaş sanatı. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Kumaş Sanatı- Barış Manço

  1. AtolyeKedi says:

    >Çok güzel olacak. Merakla bekliyorum.

  2. Narsistanbul says:

    >Teşekkür ederim kedicim. ben de şu an kedi gibi akşam olmasını bekliyorum:) ee gidince hemen çalışmalara başlayacağım:)

  3. Meryemce says:

    >bu haliyle bile çok güzel bitmiş halini çok merask ediyorum.ellerinize emeğinize sağlık.

  4. Narsistanbul says:

    >teşekkür ederim, fikirleriniz benim için çok değerli.Yüze ifade vermerk çok zor, inşallah bozmam. Bozsam da yenisini deneyeceğim, ta ki olana kadar:=)

  5. >tnks :)His music is wonderful!come back soonkiss

  6. Narsistanbul says:

    >He has been died for 12 years but still lives in our heart.

  7. >harika olmuş, ellerine sağlık, çok yaratıcı!!! bu arada seni mimledim, bloguma beklerim😉 kocaman sevgiler🙂

  8. Narsistanbul says:

    >Du geliyim bakayım bloguna, misilleme yapmak için ben de seni mimlicem dur:=)

Leave a Reply

