>Ne var ne yok döküyorum :=)

>

Ben bu blog işini çok sevdim, daha dün sevgili arkadaşım Kökan’a yalvarıyordum, şu kenarda böyle janjanlı bişeyler çıkıyor onlardan bana da yapalım mı diye gözünün içine bakıyordum (bakamıyordum Ankarada çünkü, sadece öyle mail bombardımanına tutup taciz ettim, ama toplantılarından bana vakit ayıramadı.
yeri gelmişken kendisi model uçak diye saçma sapan bişey yapıyor http://palamodel.blogspot.com/ burdan bakabilirsiniz ama bence bakmayın, ne gerek var. Ankaraya gittiğimde kitaplığına dizmiş görüyorum, çeşit çeşit maketler. Hepsi hazır alınıyor, sonra birleştirilip ben yaptım deniliyor🙂 KAç lira verdin bu zımbırtıya diyorum, ses yok tabi… suçlu nasıl konuşacak! :))) Hhaha canım arkadaşım yaaaa, çok yeteneklidir kendisi! Çok iyi turşu yapar, cam kavonoza kurar, zamanı gelmeden hayatta açmaz!🙂

Şimdi şu yukardaki tişörtü ben deneme maksatlı yaptım, olmuş mu? Lütfen aşağıdaki beğen, beğenme, tiksin gibi butonlara tıklayınız.

Mavili kremli bere aslında hırka olacaktı, vazgeçildi bereye çevrildiydi. hemen üstte kendime ördüğüm atkılardan bir kuple görüyorsunuz.Aşağıda da rengarenk atkım, eldivenim, çantam. Bunlarla kullandığım montum da MOR! Şemsiyem de gökkuşağı renklerinde böyle ortada bayrak gibi geziyorum. Ablam dedi ki o mor paltoyu bir daha giyersen yakacam onu dedi. giyiyorum, baskılar beni yıldıramaz!🙂 Mor bi kere asaletin rengidir aynı benim gibi. Romada sadece kraliyet ailesi mor giyebiliyordu, halka yasaktı. Şimdi yasak kalktı o halde ben neden giymiyormuşum?

 Bugün işyeri çok sıkıcıydı her zamanki gibi… İnsanları anlamakta güçlük çekmeye devam ediyorum. Algı yollarım iltihaplandı. İşyeri çok sıkıcı, tadımın kaçtığı tek yer..

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to >Ne var ne yok döküyorum :=)

  1. Özlem says:

    >her birini ayrı kıskandım , arkadaşının blogunu da beğenmedim..(!) fuzuli masraf onlar bilmem mi….Yaptıklarını beğendim, yazdıklarını beğendim, e sen çıkıp gel de kahve içelim be annem.. sanki kırk yıllık arkadaşım gibi hissettim o kadar yani…benim bloga da beklerim..

  2. Narsistanbul says:

    >Gökhan bak gördün mü diyorum sana model uçaktan hayır yok, sen turşu yapımında daha başarılısın:))özlem çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim ekliyim ben de seni.ayrıca ben bu gökhanla ilgili daha da yazıcam ama blog şifremi biliyor patlatmasından endişe ederim! :DDD

  3. >Efendim şimdi yeşil yeşil ışıma yapan arkadaşımın yaptıkları pek güzel ve özeldir. Kendisine zevkli blog olayında yardım sözü vermekle birlikte bu aralar beklenmeyen şekilde yoğunum. Camia önünde tekrar istediği konularda elimden gelen yardımı yapacağıma söz veririm.🙂 Dik sen anca…

  4. Narsistanbul says:

    >Vaktinde isterdi o eşek tımarıÖldü eşek, kaldı semeri :)Duruma %100 uyumlu bir özdeşiş olmadı ama idare et..Geçti ki yavrım, ben kendim çözdüm zaten ama senin bilokta bişeye ihtiyacın olursa söyle yaparız:)zaten iki üç beceriksiz arkadaşa blog yapacam daha:)

  5. Nar Agaci says:

    >Hee heeyt aşk kadınıyım aşk…..şimdi ben bu atkı çanta ve eldivenle ilgili yorum yapmak istiyorum. Efenim bu eldiveni almak için her türlü ısrarlarıma,kavgalarım,çalma girişimlerim sonuçsuz kaldı. atkıyı yeni gördüm yoksa onu da arada götürmeye çalışırdım.çantaya gelince bacım bağa da yapmıştı HA.

  6. ratatoule says:

    >bende beklerim bloguma sevgilerhttp://ratatoule.blogspot.com/

  7. Gök says:

    >tşörtteki kızın gözleri olsaydı keske..

  8. Narsistanbul says:

    >tamam gözünü de ekler eklemez yayınlıcam tekrar🙂 farkındayım evet göz yok:=) blogun çok şeker, takip edicem. bu arada hangi bölümdesin ben elektronik müh. mezunuyum.

  9. Nar Agaci says:

    >Selcen hanım ben de elektronik mühendisliği mezunuyum hahahahaha. her ne kadar pek belli etmesem de🙂

  10. Balköpügü says:

    >çok şirin olmuuş bayıldım :))

  11. Narsistanbul says:

    >Teşekkür ederim köpükcüm, senin fimo takılarını da ben çok sevdim. nasıl ypaıldığını öğrenip bir ara fırsat bulursam ben de onlardan düğme yapmak istiyorum. inşallah bir gün!🙂

Leave a Reply

