>Ellerim Üşümesin…

>

Örgü eldiven yapmak son derece basit, hiç örgü bilmeyen biri daha yapabilir. Bunun için incecik bir ipe ihtiyacınız var, tığla örüldüğü için ince olması gerekir. Önce parmaklar örülüyor tek tek, hatta örerken hangi parmağınıza örüyorsanız ara sıra geçirip deneyin:) ortadaki 3 parmak için neredeyse aynı hizaya kadar örülüp üçü birlikte kenarlardan birleştiriliyor. 3-4 sıra daha üçü birlikte örülüp serçe parmak ekleniyor.4’ü birden başparmak eklenene kadar örülüyor. sonra da biraz daha ilerletilip hep birlikte daraltılıyor. Ne kadar açıklayıcı oldu bilmiyorum ama çok isteyen olursa bir tane örer aşamalarını yayınlarım, kolay bir iş! Benim yeşil ipim başka bir şaldan arta kalan bişeydi ancak bu kadarını ördü, ben de bir süeterde kullandığım krem ile tamamladım. HMM!!! Süeter dedim de aklıma geldi, eve gidince onu da paylaşayım! :)  o çok güzel oldu yani benim ustalık dönemi eserlerimden sayılabilir… yani kendimce ustalık dönemim… Neticede bir uydurukçuyum ben kuralı kaidesiyle bir şey örüp giymedim, hepsi çok basit şeyler… model bile bilmem öyle…Geçen gün metrobüste bir kız gördüm, çok basit lacivert bir eldivenin üstüne file gibi bişeyler örmüş aralarında çiçekler var, böyle krem rengi örgü dikmiş. çok basit ama o kadar güzel duruyordu ki! Daha fazla yazmak isterdim ama Kral Abdülaziz Havalimanı Projesi için çalışmam gerekiyor. Yangın Alarmını yapmayalım da kral yansın mı? Bunu mu istiyorsunuz?🙂
Yananı görür Allah,
Görür inşallah🙂

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Ellerim Üşümesin…

  1. Nedret says:

    >Merhaba. Yorum yazdığın iyi olmuş. Yoksa varlığından haberdar olamayacaktım. Severim böyle hem okumuş, hem becerikli kızları:)))Eldivenli resmin en altındaki rahibe işi örtünün ayni takımından bende de var. Kesin annenin evinde çektin o resmi, beraber oturuyorsunuz belki de:)) Çantaların çok güzel. Sevgiler.(kelime doğrulamayı kaldırırsan daha rahat yorum yazarız)

  2. Narsistanbul says:

    >Merhaba. O rahibe işi örtüyü annem sağolsun çeyiz olarak vermişti, kullanıyorum ben de. çok da seviyorum, anneannemden kalma işlemeli örtüler de var bundan sonra da yaptıklarımı onlar üzerinde çekerim böylece görürsünüz, ben çok seviyorum onları :)kelime doğrulamanın nasıl kaldırıldığını öğrenir öğrenmez kaldırıcam🙂

  3. waaayt says:

    >ayarlar/yorumlar/yorumlar için kelime doğrulama….. :))

  4. Narsistanbul says:

    >buldum şekerim:=)bugün barış manço nun evine gittik müzeye dönüştürülmüştü kadıkoy belediyesi tarafından. bir hoşum…

Leave a Reply

