>Patchwork Battaniye

>

İstanbula yeni geldiğim, valizimi iple bağladığım, ağzımı sağa sola ayırdığım, pazarda cüzdanımı çaldırdığım, sadece Kadıköy ve Üsküdar’ı bildiğim günlerdi…Evim Üsküdar’da kursum Kadıköy’de.. Eşzamanlı İngilizce ve MCSE ( Microsoft Certified System Engineering) kursuna gidiyorum…Seneeee 2008…
İşte bu  battaniye o zamanlar örüldü..Artık o anki ruhsal durumuma bağlı olarak kimisi tığla, kimisi şişle…renk uyumu desen nakavt, artık evde ne söktüysem ve elime ne gelirse, aklıma ne eserse onu örüyorum.. Ders aralarında olsun, misafir geldiğinde onların yanında çay hüpletirken olsun, her boş anımda aldım elime…kocaman da oldu rahatlıkla üstüne al uyu o derece!🙂 şimdi evimizin direği ve kadrolu kedisi eşim akşamları üstüne alıyor..
 Okul zamanlarında kendi ördüğüm kazakları giyerdim. Atkılarım, berelerim vardı kendi yaptığım. Hatta çok kişiyi gaza getirip ellerine ip ve tığ vermişliğim de vardı. İşte o kazakları, atkıları tek tek söktüm. Eşim için de bir zırh ve atkı örmüştüm. Atkıyı bir kez taktı, zırhı sadece deneyip ‘Bu süeter kurşun bile geçirmez, aferin’ şeklinde seviyesiz bir yorum da yaptı. Zırh olmuştu çünkü İp çok kalındı ve ben 5 numara şişle falan örmüştüm, ipi kalın seçmiştim çünkü çabuk bitsin istiyordum, çabuk bitsin istiyordum çünkü sabırsızım… hayır şimdi düşünüyorum onu örerken hi ç farketmemiş miydim acaba? İşte bütün bu örgü maceralarımı söküp battaniye yaptım! Çoğu eski yünler, aralarda uyumlu olacak yünler de aldım.  O mavilerden kazağım vardı, pembelerden atkım… Heyt! Bir tarih yatıyor orda!🙂
Şimdi bakınız aşşadaki resme.. o ebruli pembe kısımlar kazağımdan kalma, o kazakla çekildiğim fotoğraflarım da var aslında onu da koysam alın size geri dönüşüm projesi ..:) laf aramızda ben o geri dönüşüm projelerine çok kılım, geri dönüştürecez diye güzelim gömlekleri, pantolonları kıtır kıtır kesiyorlar. Yahu o daha giyilirdi be! kumaş mı derdin, yahu pazarda 50 kuruşa kocaman kocaman kumaşlar satıyorlar. yazıktır günahtır, böyle şeyler yapmayın korkuyorum :)  özellikle eski kotunu kesip çanta yapan bayanlara burdan selam eder, suratımı ekşitirim! :)))

Tığ işleri ile ilgili jübilemi bu battaniyelerle yaptım, artık elime bir mil (tığ) alıp dürtmem!🙂 çok uzun sürüyor, devir hız devri… koşalım!🙂 bu arada altın günü yapmak istiyorum, katılmak isteyenler mesaj atsın:) hahha:D

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Patchwork Battaniye

  1. waaayt says:

    >altınımı hazırladım nereye getireyim :))))

  2. Narsistanbul says:

    >buraya! kalk gel hade!🙂

  3. >Çok hoşsun, güldürdün beni. Benim blogda eski kottan dönme bir çanta var ama valla benimki kullanılacak gibi değildi.:) Üzerine çamaşır suyu damlaları isabet etmişti. Bir başkasının işine yarayabileceğini düşündüğüm şeyleri asla ne keserim ne sökerim.

  4. Narsistanbul says:

    >Herşeyin başı sağlık şekerim, yemişim kotunu dedirtir insana. valla…:=) Ben bir yer bulsam evdeki fazla giysilerimi vericem ama bulamıyorum..

Leave a Reply

