>Karlı Armut Ağacı

>

Modeli patchworkpottery’den aldım. Ne zaman bir yerde bir armut görsem ilgimi çekmiştir zaten, o yüzden atlamakta sorun yaşamadım. Bu bir çanta olacak, armutları henüz dikmedim ama. diktiğim bir sürü çantanın fotoğrafını koymaya üşenirken, armutlarını bile dikmediğim çantanın burda ne işi var? cevap veriyorum: ‘ne biliyim ben!’

Şimdi efendim, bu resmi facebookuma da koymuştum. ‘bu nedir?’, ‘armut ağacında neden kar var?’, ‘o armutlar neden o kadar büyük?’ şeklinde soru yönelten arkadaşlarıma yiğit özgürün bir karikatürü ile cevap vermek isterdim. ama veremiyorum. banka kredisi ile neden ev sahibi olmak istemez bir insan, cevap burda gizli🙂 haha:) Merak edenlere açıklıyorum:

ben bu çalışmamda, etrafımda birçok ayı görmemden yola çıktım. bir sürü armut vardı bizim hiç yemediğimiz. biz hep armut ağacıyla ilgilendik, suyunu gübresini çapasını biz yaptık:) kar bile yağsa hiçbir ayı mağdur olmasın diye yine de armut yetiştirmeyi başardık. ve bu ayılar sürekli daha iyi daha güzel armutlar istemeye başladı, biz de kendi iç dünyamızda acaba ne yapsak da armutları büyütsek büyütsek büyütsek diye düşündük… ve işte benim yaptığım armut ağacının armutları da büyüdü büyüdü büyüdü… böyle oldu…

Sevgiyle kalın🙂

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to >Karlı Armut Ağacı

  1. Narsistanbul says:

    >armutları diktim, yakında biter bu ben size söyliyim..

Leave a Reply

