>Balböceği Akkadın’a…

>

Evet sıradaki çalışmam çok sevdiğim arkadaşım Akkadın’a geliyor… Akkadın tut!

Akkadını takdim edeyim.. Efenim kendisi makina mühendisidir, okuldan arkadaşımdır. Beni son Kayseri’ye gidişimde evinde ağırlayandır. Okul zamanımda ben hastayken bana nane limon kaynatandır. çok iyidir, hastır. Çok zekidir, gözleri çakmak çakmaktır. Eli ingiliz anahtarlı, çok çalışkan bir balarısıdır…Mesleğini hakkıyla icra eder, sahada erkek mühendislere taş çıkartır… Bu çalışmama ilham kaynağı olmuştur, öperim.

Bu eserimde… sevgiyi…anlattım… Şu an ankarada bir gökdelenin 12. katında kırmızı parlak laptopu ile çalışıyormuş havası veren ama arka planda ankaralı turgut dinleyip içinden oynayan (sadece oynayabilen) sevgili bacım mewra’ya sevgilerimle….

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to >Balböceği Akkadın’a…

  1. waaayt says:

    >Saol sevgi böceği kıvamındaki arkadaşım. :)) hep bu kıvamda dolaşsan ya ortalıkta.

  2. Narsistanbul says:

    >Aşkol.. Ben zaten gerek karakterimlen olsun, gerek şehirli kadın imajımlan olsun dadından yenmez bir insanım :=)her vakit pozitifim, her vakit sevgi doluyum, yalan mı Ayşegul hanım?🙂

  3. waaayt says:

    >dadından yinmeyen kardeşim selcen, atıf yaptığın kişi gene dadından yinmeyen öbür kardeşim ayşegül mü acaba? :)))))))))))))) bak o gerçekten dadından yenmez :Pbu arada geçen pazar bi çalıştım bi çalıştım görmen lazımdı beni🙂 sağı solu yarım kalmış 3 adet çanta tamam.birini söktüm çantayı küçülttüm çünküüü kulp yapacak kumaş yoktu uygun. kestim kulp çıkardım kulp dikmek hakikaten sıkıcı bi işmiş, sıkıldım bıraktım.

  4. Narsistanbul says:

    >yok o ayşegül bu değil ama olsun, o da ayşegül hanım sayılır. Anaam hayatın tadını ayşegül çıkarıyor baksana her şeyden mutlu olabiliyor hem de bulutların üstünde kendisi! bize de!🙂

  5. MUSTAFA says:

    >ben diyorum ki bu arılı işçi var ya o aynı bana benziyoben çalışıyorum ama bir türlü kendi balımdan yiyemiyorum niye ki var mı bilen

  6. Narsistanbul says:

    >Arılı işçi yerine işçi arı tanımını kullanırsak daha uygun olur sevgili okurum. kendi ürettiğiniz baldan yiyemiyorsanız muhtemelan patronuzun Sendika'lı siz Harran'lısınız demektir. Eee adam hemşerisini koriy!

Leave a Reply

