>Narsistin İlk Gözağrıları…

>

Zizi…
 Bu güzel kızın adı kendi söyleyişi ile Zizi. Yani Zeynep, yani benim yeğenim, yani benim kuzum, yani benim bebeğim, yani benim sayılır canım… Resmi nerden bulduğumu epey bir düşündüm, sonra arşivimi karıştıra karıştıra işte şu adrese ulaştım, sizinle de paylaşayım:
 http://www.gorjuss.co.uk/
çok beğeniyorum her kimse, çok şeker şeyler var…

             
Ben bir papatyayım 
Gözlerimde dağ başları
Ayaklarımda saksılar
Gözyaşlarımla sulanırım..

                                                               Boncuk…
Boncuk benim iki köpeğimin de adıydı, babam almıştı ikisini de  ama farklı zamanlarda… Bu resimdeki ikinciye benziyor, çok güzel bir köpekti… Biberonla süt içirirdim ona, büyüdükçe biberonu dişleyip parçalamıştı…

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Narsistin İlk Gözağrıları…

  1. waaayt says:

    >ay bu zizi'den bende de varmış görünce bi sevindim bi sevindim. çığlık atmışsım istemsiz olarak.. komşular kapıya geldi ne oluyor diye :)))

  2. Narsistanbul says:

    >:) kimseciklere veremeyip kendin kullanırsın artık canikom:)

Leave a Reply

