Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

Posted in Uncategorized | 1 Comment

>Sultanlarım Size Bir Ruh Esintisi Hazırladım :)

>Eveeeet… Nostaljik bir potpori ile oturumumuzu açıyorum, hayırlı uğurlu olsun 🙂 Mavi boncuklu havlu kenarı, ben Kastamonu’da çalışırken Birsen isminde bir arkadaşımın hediyesiydi. Severek kullanıyorum… Hemen yanındaki lif serbest bir çalışmam olup, modelini hiçbiryerden almadım. Zaten onu yaptığım dönemlerde internet diye bir şey yoktu galiba:) Tamamen uydurma yani 🙂 Fincanımı rafa astım, hemen yanında en sevdiğim Yiğit Özgür kupam duruyor. En sonda da dolap içi dantelim:))) Ben ördüm..Onun üçlüsü falan da vardı… Bulursam eklerim, aslında diğer dantelleri de eklicem ama bakalım ne zaman, ütüleri yok ve canım ütü yapmak istemiyor:)

 Bi yaşıma daha girdim in yaptığı bebek bezi çantalarından ben de bir tane yaptım, bakalım hangi tospağaya kısmet olacak.. Aklıma bir fıstık geliyor…Hayırlısı:)

 Yeni birşey deneyeyim dedim.. Aşağıda birkaç bişey var bakalım beğenecek misiniz…:) İçimden bunları birleştirip yatak örtüsü yapmak geliyor.. Ama kullanmadığım için vazgeçiyorum…

Herkese iyi geceler… :=) Ruh esintinizi beğenmişinizdir inşallah :=)) Ay ben taktım bu Muhteşem Yüzyıl’a … :))) Her hafta izliycem favori dizim bundan sonra.  Hürreeeeem Allah seni davul etsin hahahha:))

Posted in Uncategorized | 4 Comments

>Mahallemizin Terzisi Ayten Teyze

>Bizim maallede terzi ayten teyze var,herşeyimi ona diktirttirim, bence modada 1 numara bir kadın kendisi. volanlı etekten tut, 8 parça eteğe kadar herşeyi dikebiliyor kadın. terzilik kariyeri boyunca tam 6 adet Burda dergisi alıp patron  çıkarmış. beli lastikli maksi etekten tut namaz eteğine kadar, omzu büzgülü pardüseden tut yastık nevresim kılıfına kadar ne verirsen dikiyor. kadın tam bir moda ikonu… geçen sene Taci’lerin düğününde giydiğim omzu lahanalı elbisemi bile o dikti. düşün kadın a dan z ye bütün herşeyi dikebiliyor. gerçi lahanayı pek beceremedi hazır almıştık eminönünden ama olsun. önceki sene büyük babaanneme içlik diktirdik, onu bile mükemmel dikti. sonra komşumuz dürdane teyze hacıdan geldiğinde hacı elbisesini diktirdik çuval gibi oldu ama oldu yani iş gördü. mağazadan alsan bazen bir giyip bir daha begenmiyorsun, ama bizim bu ayten teyze bir dikiyor, giymemek mümkün deil. o derece. Annem Ayten teyzeyi keşfettikten sonra bir daha sümerbanktan hiçbişey almaz olduk, kahramanımızsın ayten teyze. Sen çok yaşa emi… Çok yaşa ve bizim torunlarımıza kadar dikiş işlerimizi sen yap. 
Şimdi Ayten Teyze ile olan geçmişimiz bir film şeridi gibi sağımdan solumdan geçti, gözlerim doldu efenim… kolay mı.. ilkokulda beden eğitimi formamdan tutun da lisede dersaneye giderken giydiğim oduncu gömleğe kadar bütün hayatıma damgasını vurmuş bir abladır. Ayten Teyzeyi dikkatli olaraktan incelersek ünlü modacılarda olan tüm pırıltılar kendisinde mevcuttur.  Prensip sahibidir, sipariş usulü çalışmaz, diktiği kıyafete kendinden de birşeyler katar. Hiç unutmam, bir keresinde mezuniyet elbisesi diktirtiyordum kendisine… Sade olsun siyah olsun düz olsun derken, fuşya pembe kabarık etekli omzunda rafyadan yapılmış bir gül olan elbise tasarlamıştı bana… o kadar kendinden birşeyler katar Aysel Teyze….Bir ruh esintisidir Ayten Teyze.. o ki bir mahalleye damgasını vurmuştur. yaşlı nenelerimizin çiçekli iç donunda, memur kesiminin gömleğinde kıravatında hep onun parmağı vardır… sünnetlerde dikilen kıyafetlerde, abiyelerde… Hele ki abiyelerde… Bir türküdür Aysel Teyze…

Posted in Uncategorized | 7 Comments

>Kumaştan Fincanı Taştan Oyamazlar, Oydurtmam! :)

>Kumaştan fincan diktim:) bişeye benzemedi ama benzeyebileceğinin de sinyallerini verdi. Üç boyutlu birşey dikmek çok zor.. Mutfağa iki boyutlu asılabilenlerden dikmeyi düşünüyorum. Kendim kullanır mıyım? hayır.. Ablama veririm o kullanır 🙂

Posted in Uncategorized | 1 Comment

>Kumaştan Fincanlar…

>Ar-ge çalışmmaları sürüyor, henüz anlayabilmiş değilim. İnternette de yapımıyla ilgili bir şey bulamadım. Bilen arkadaşım varsa yardımlarını beklerim. Evdeki bir fincandan kalıp çıkarmaya çalıştım ama düzgün bir netice çıkıp çıkmayacağından emin değilim…
Yapmak istediğim şey şunun gibi birşey:

 Daha önce de vermiştim linkini,
www.patchworkpottery.blogspot.com adresinde bu ve bunun gibi çok hoş şeyler bulabilirsiniz.

Edit: Eveeeeet ben geldim, işte deneme fincanım 12 li bir takım yaparsam biraz daha düzeltirim galiba:)

Çok gelişigüzel yaptım, sadece nası lyapıldığını anlamaya çalıştım. pembe kumaşın üstüne bir tane tatlı tabağı koydum ve yuvarlak şekilde kestim. Biraz daha çalışayım düzgün bir kalıp çıkarabilirsem onu yayınlarım.altındaki yuvarlak ve sap kısmında gri eşofman altı dokusunda bir kumaşı şerit kestim ve çekip sündürdüm. ip gibi oldu, etrafına da kumaşı sarıp elde diktim. bence olacak gibi…

Posted in Uncategorized | 12 Comments

>Artık kusuruma bakmazsınız, Allah ne verdiyse :)

>Bugün Ikea’ya gittik.Haziran ayında evlenmesi gereken bir arkadaşım var onunla fikir gezisine çıktık :)Onun haricinde bugün herhangi bir sanatsal aktivitem olmadı… Ama küçük odamda ( yaptığım çantaları yığdığım, çamaşır kuruttuğum, yatak yorgan dolabımı koyduğum o kadar da has olmayan odam) bulduğum birkaç işi fotoğrafladım… Bugün böyle oldu kusuruma bakmayın, bundan sonra sizi eski işlerle kandırmıcam söz 🙂

Bu çantanın üzerindeki çiçekler, annemin çeyizinden kalma çiniğnesi yastıklardan kalma.. Yastığın ahı gitmiş vahı kalmışken işe yarayan kısımları kesip bu çantaya monte ettim hemen 🙂 Aradaki kum boncukları ben kendi ruhumdan kattım hehe:) ama bu teee kaç sene önceydi 🙂 valla ne deniyor bu çantalara clutch gibi birşey olabilir. bir gün kokteyle gidersem ayakta di’nelirken elimde tutarım diye yaptıydım hehe:)))

Az önce haberlerde çinli bir çiftin aşk hikayesi vardı.. Kadın 11 sene önce bitkisel hayata girmiş, adam hergün ona şarkılar söylemiş falan filan kadın birden iyileşmiş:=)  ‘Allahın çinlisi yeaaa’ ‘Ne bulurlarsa yiyorlar hacım’ ‘Pisler yau böyk’ diyen oküzlere gelsin bu aşk hikayesi:)

Posted in Uncategorized | 2 Comments

>IKEA’dan beğendiklerim… Mürüşcüm için geliyor :)

>

Posted in Uncategorized | Leave a comment

>Bir Zaytung Haberi :)

> Hoşuma gitti paylaşayım dedim:)

http://www.zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=80955

Posted in Uncategorized | Leave a comment

>Dekolte giyen kadın tacize uğrarsa, suçun yarısı kendindedir…

>  Az önce haberlerde izledim… Bi tane öğretim üyesi, Selçuk Üniversitesinden…Başlık başına geçmiş adamın, kadınlar ayaklanmış, istediğimizi giyeriz, Gi-Ye-Riz! Geçen gün de tecavüzcüler hadım edilsin’i desteklediğimde ona da karşı çıkmıştınız, derdiniz ne arkadaşım sizin? Neyin peşindesiniz? :)))
  Adamın ne dediğini kimse anlamak istemiyor… Adam, tacizi-tecavüzü haklı falan görmüyor orda. Düşün bir kısım kadın milleti geziniyor ortalarda,mini etekli, oraların orası- buraların burası fora… bunu gören erkek cinsinden bir kısım doğaları gereği bana ne bende isterim bundan diyor…( der yani, demez diyene oha derim) sonra o bir kısmın yine bir kısmı iyi ihtimalle ‘aranan’ kadını, kötü ihtimalle de o taraklarda bezi olmayan zavallı bir kadını ya taciz ediyor, ya ona tecavüz ediyor.. hatta öldürüyor…
  Düşünün, neden süsleniyoruz? güzel görünmek, beğenilmek için.. Kimin beğeneceğini seçemezsin, seçemezsin yavrum seçtirtmezler, üzerler seni hırpalarlar…Örselenirsin…Sen beğen, sen beğenme diyemezsin, facebook sayfasında BEĞEN butonu değil bu, kırarlar adamı :)) Hayır tehlikenin farkında değil misiniz? :)))Tacizci abi gelir, bana ne ben de beğendim derse napıcan? Üstelik adamın beğenisini gösterme şekli bir hayli değişik, adam insan değil bi kere… Allah muhafaza!
  Dişiliğini değil kişiliğini ortaya koymalı kadın. Sadece kadın olmamalı kadın.. Sadece kadın olmakla yetinen kadına, sadece kadın gibi davranırlar… Yanlışsam yanlışsın deyin karrdeşim? :=)
  Hadi yine iyisiniz konuyu bir karikatürle bağlıyorum, Mevra seni yuvadan şu şekilde uçurmak istiyorum:

Posted in Uncategorized | 1 Comment

>2 saatlik hizmet raporum :)

>Önceki postun devamıdır, görmediysek lütfen geriye doğru ilerleyelim..:)Arka kapıdan binen arkadaşlar akbilleri elden ele uzatalım lütfen…:)Şimdi çanta yapıpımıza devam ediyoruk:  İlk resimde de gördüğünüz gibi kotlarımızı bir güzel rendeliyoruz:)) Şaka yapmıyorum, bi keresinde televizyonda yılmaz morgül anlatmıştı, kotlarını hafiften delip rendeliyormuş saçaklı görünsün diye… Taşlanmış kot yerine böyle yıpratın kotlarınızı, eğer illa eskimiş kot giymek istiyorsanız, geri dönüşümcü arkadaşlarla yeni kot-eski kot takası işine girin. Karlı bir alışveriş olur sizin açınızdan bence, mutlaka deneyin:) Bir de kot taşlama işinde çalışan insanların yakalandığı hastalık berbat bişey, geçen gün bir hasta vardı akciğer nakli gerekiyormuş ve ssk 40000 TL istemiş hastadan.. Adam zaten kot taşlama işinde çalışmış nerden bulsun o parayı:( Neyse konumuza dönüyoruz, işte ben de rendeledim kotu, taşlama vs rendeleme.. Başkaca sözüm yoktur hekim beyim…

 Rendenin şu yüzünü kullandım:

 Sonrada ön yüz ve arka yüz şu şekilde bişey çıktı:

 Arkası yarın… En heyecanlı yerinde kesiyorum:)
 Şu kedicikleri de satanist bir arkadaşıma kestirttim:))) Hahah:) Allah korusun çoluğumu çocuğumu tütütü:) Şaka yau kendim kestim, kim kesiverecek bana kedi falan! Yalnızım ben kimim kimsem yok 😛

 Bugün işyeri gene pek datsız duzsuzdu… Akşamı zor ettim, çay iç kahve iç o da bir yere kadar! bugün kış çayı götürüp ondan içtim…Yine de içim açılmadı!
Bir postumuzun daha sonuna gelmişken, hepinizi ayrı ayrı selamlar saygılarımı sunarım:=)

Edit: emeksensin e tıklayarak evde fotoğraf stüdyosu nasıl kurulur öğrenebilirsiniz, ben beğendim. Gayet güzel ve uygulanabilir… Püf noktaları verilmiş, daha net ve güzel fotoğraflar için.

Posted in Uncategorized | 13 Comments