>Çağanoz ayarı nasıl yapılır?

>Son verdim mağduriyetimeeee:)…Çok mutluyum, çünkü makinamın çağnoz ayarını kendim yapabildim! Şöyle ki, bahsetmiştim ya önceki postta… http://www.mtechnic.net/ adresinde çağanoz ayarının nasıl yapıldığını okumuş ama anlamamıştım. Çağnoz iğnesi tabirinden çağanozun makinanın altında değil üstünde olduğunu çakozladım. daha önce altında olduğunu düşünerek tornavida ile dalmıştım aşağıdaki vidalara… sonra sökemeyince vazgeçmiştim:))) Sonra videolardan aratıp  şurdan http://www.dailymotion.com/video/xfptdu_cayanoz-ve-mil-ayary-nasyl-yapylyr-bursanakiscilari-com_tech izledim. bu da biraz fikir verdi. Sonra Merih’in (eşim) tamtakım tastamam aldığı alet çantasını getirdim, uygun tornavidayı seçip daha önce hiç farketmediğim bir vidaya daldım :) iğnenin tam girdiği yerde bir tuhaflık vardı iğne güç bela aşağıya geçebiliyordu onun tam ortalanması gerektiğini düşündüm. (iyi ki de düşünmüşüm:) sonra göz kararı denk getirip vidayı sıktım. Sonuç:

SELCEN PRODAKŞIN GURURLA SUNAR:

Gördüğünüz gibi gene kumaşa kıyamayıp kıyın kıyın dikmişim:)

Ayrıca:

Bizim evde kocaman alet edevat çantası var! 6 ayda 1 kez kullanmıştık, onda da benim hobi odasına duvara 2 vida monte etmiştik. İkinci kullanılışı böyle civcivli bir olaya kısmet oldu. Kendimi huzurlarınızda tebrik ediyor, yanaklarımdan öpüyorum.

Bu arada diğer blogumda zaman zaman cidden yemek tarifleri veriyorum. Hepsi mersine özel, biz ki mersinliler olarak antep mutfağına bile burun kıvıracak kıvamda mutfak sanatçılarıyızdır. (ben hariç, benim o kadar da işim olmaz mutfakla, ama içli köfteye kadar bilirim… Boyum kısa aklım çoktur, ah benim bilmediğim yoktur:) 

About NAR's-istanbul

32 years old electronics engineer.
This entry was posted in çağanoz ayarı nasıl yapılır, çağnoz ayarı. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Çağanoz ayarı nasıl yapılır?

  1. Narsistanbul says:

    >Niye hiç yorumn yok? :=) Anlaşılan ya kimsenin çağanoz ayarına ihtiyacı yok, ya da bir ben at arabası gibi kullanıp bozuyortum hep makinamı):

  2. Nar Agaci says:

    >Niye yorum yok ben hiç bozmadığım için ihtiyaç duymuyorum ondan :))

  3. Narsistanbul says:

    >Asıl sana lazım çağanoz ayarı :) hayatında hiçbir konuda dikiş tutturamadığın için acaba diyorum sana bir ayar çeksek nasıl olur? sen gel haftasonu ben sana tornavidayla bi dalayım:)

  4. Narsistanbul says:

    >Mefra bugün işten eve dönünce aynanın karşısına geç ve kendine sor: Benim neden göbek atmak dışında yapabildiğim birşey yok?ve bu soruyu bütün samimiyetinle cevapla :)))))cevabı bana mail ile ulaştır :))) aaay:D seni aynanın karşısında ciddi ciddi sorarken hayal ediyorum:D yada geldiğinde banada sorabilirsin, Selcen benim neden hiç hobim yok?cevap veririm: çünkü sen sahne insanısın, en geniş sahnen de benim kalbim yavrum! :D

Leave a Reply

